We zijn weer thuis! - Reisverslag uit Uden, Nederland van Cor en Marijke - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis! - Reisverslag uit Uden, Nederland van Cor en Marijke - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis!

Blijf op de hoogte en volg Cor en Marijke

28 Juli 2014 | Nederland, Uden

Ja,we zijn weer thuis!

Zoals gezegd waren we in Epernay neergestreken.Op zich een mooie camping aan een meer dat toch een deel van een rivier bleek te zijn. Cor is er met Max een heel stuk langs gelopen.
Deze camping lag wat ver van de stad en daar zijn we dus,behalve met het doorrijden op zoek naar de camping,dus niet meer geweest.
We kregen een plaats vlakbij het restaurant en bij de kano-verhuur een plaats,maar omdat die zo schuin lag kostte het wel wat tijd om de camper goed neer te zetten. En heet dat het was!
Afijn,we hebben toch een lekker schaduwplekje gevonden om lekker wat te lezen en muziek te luisteren. Gelukkig hadden we al boodschappen binnen dus het werd een lekker lui middagje en avondje.

De dag erop reden we door naar Rheims. Dat ging prima maar in Rheims zelf reden we diverse keren verkeerd. En ook het vinden van een benzinepomp kostte nogal wat tijd.We zagen wel nog wat prachtige stukkn van Rheims. Uiteindelijk is alles gelukt en zijn we de terugreis gaan aanvaarden. We moesten nog zo'n kleine 400 km rijden en dat ging best goed. Halverwege zijn we in Barrack de la Fraiture een uurtje gestopt,om de lunch te nuttigen en een boswandeling met Max te maken. Daarna nog om Luik heen en dan de grens over. Om ongeveer 5 uur waren we weer in Uden.
Het was een mooie vakantie geweest!

• 29 Juli 2014 - 08:38

Conny En Cees:

Welkom thuis!
    Leuk om met jullie mee te reizen via dit dagboek,
    groetjes, Conny en Cees

• 30 Juli 2014 - 17:25